7/1-11 Dag 131

Hejsan hejsan,

dagen idag har varit både intensiv och slapp, vi hart packat upp alla lådorna, äntligen! Så nu ligger det iaf inte massor av lådor överallt :-P Vår soffa är awesome förresten, mycket skön och ett mycket mycket bra köp, den får vi tacka mormor och morfar för, TACK! Bilder och så på lägenheten kommer senare när vi köpt resterande saker imorgon + satt upp hyllorna ;-) Det kan ta en liten stund, ja det tar ju tid att flytta in i en lägenhet tydligen. Men gud så skönt det är att ha något eget! Helt fantastiskt underbart!

Vi har en damm utanför huset också och runt den är det typ en gång stig, rundan blir kanske 1 km, en perfekt morgon runda alltså :-) Vi gick den imorse jag, Erik och Disa och eftersom det sitter ca 1 miljon fina fåglar simmandes i sjön så tog jag med kameran ut och tänkte försöka ta lite bilder, jag tycker fakstiskt att jag lyckades lite ;-)



En fin grå eller sädes gås, ja jag ska ju ha tagit jägarexamen men jag har glömt bort arterna ;-)





Damp-Svan



Ja jag tycker några bilder blev fina iallafall :-) Men nu orkar jag inte ladda upp flera för nu ska jag mysa med min man i våran fantastiskt sköna soffa :-D

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0