20/1-11

Hejhopp!

Nu har jag inte bloggat på några dagar och ja det har sina anledningar, haha, vi har nämligen inget internet för tillsfället (nu är vi i ÖF så har internet här) för de mobila funka okej ibland men sen gick de över till 2G nätet ibland och då va de verkligen under all kritik. Så vi lämnade tillbaka det och beställde från ComHem istället, mycket dyrare och förhoppningsvis mycket bättre :P Men nu är vi alltså hemma, iaf för helgen.

Min sambo är helt klart finast! ♥

Igår klockan 20 bestämmdes att Anette skulle komma och att vi skulle ha filmkväll, sagt och gjort klockan 22 kom hon och första filmen sattes på tillsammans med underbara Ben & Jerrys!



Vi började med att kolla på "I taket lyser stjärnorna" det var väl en bra film tycker jag nog :) Sen satte vi på "Farväl Falkenberg" och kollade kanske 5 minuter, jag kan inte säga direkt vad jag tycker men efter 12 på natten var den inte ett dugg bra iallafall så vi gick och la oss allihop :P

Sen på morgonen när Erik gått till skolan låg jag och kultiverade mig genom att läsa Harry Potter ;) Ja folk säger ju att man måste ha läst dem så va spelar de för roll om man är sisådär 20 och läser dem? :P Sen framåt 11 tyckte jag att de va dax att försöka väcka Anette och vi åt frukost, sen så gick vi ut på en fotopromenix och jag trampande i hundskit (IGEN) hatar Landskrona för att inte en jävla hundägare verkar plocka upp sin skit, det ligger precis överallt, på trottoarer och gräsmattor ÖVERALLT! Hata hata hata... Sen så kom det ett flyllo flygandes efter en rottweiler vilket inte heller känndes så tyggt med tanke på att Disa va med ;) Men några fina foton blev det iallafall. :)

Lite axplock:









Det var bara några stycken, men det livade upp Anette lite efter parkeringsboten hon hade fått på morgonen (fniss) för att hon stått på fel sida, vi har ju datumparkering :P

Sen så åkte vi till Ullared, snackade massa skit och hade allmänt trevligt :o) Bra Natt/Dag helt enkelt :)

Sen så är det som så att vi planerar att ha typ en liten inflyttnings tillställning, lite mat hos oss och kanske gå ut sen eller nått. Man kan liksom inte festa loss i lägenheten eftersom det typ bara bor pensionärer i huset och man vill nog inte göra sig ovän med grannarna direkt. Den är iallafall tilltänkt att vara 4 eller 5 Februari så om du/ni har lust att komma får ni höra av er :P Alla är självklart välkomna även om vår lägenhet inte har så stor kapacitet, men finns det hjärterum så finns det stjärterum.. ;) Varmt välkomna iaf, men hör av er först :P

/Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0