16/1-11

Hejsan!

Idag eller ja nu har jag tagit bilder på lägenheten :) Så här kommer bilderna!


Välkommen till familjen Carlsson/Andersson!


Vardagsrumsdelen med en liten man :)


Sovrumsdelen


Del av hallen och Disas hörna :)


Köket


Spis och diskbänk


Kylskåp, städskåp och bänkar.


Köksfönstret :)


Badrummet

Så nu har jag visat lite från mitt och Eriks hem, hoppas de var till något nöje ;)

Jag förstår det inte ibland, jag känner mig så fruktansvärt lycklig, lyckligare än någonsin! Det känns som om jag lever i en film en lycklig kärleksfilm! Med dans i köket mys i soffan och helt enkelt ett lyckligt liv! Ahh jag älskar min man! Vi var ute och gick innan, vi gick bort till Ö o B för att köpa lite utskrivningspapper och när han kom ut så sa han att han hade tänkt köpa en choklad kaka med köpte en trisslott istället till mig ;) Vi ska ju peppa varandra i det här, och ja vi va ute och gick 6 km igår och då 3 km idag, det är ju rätt så duktigt. Så nu eftersom det blivit en bra start tror jag att vi ska försöka fortsätta, det är ju bra :P Dock vann  jag inget på trisslotten men tanken var ju minst lika bra :)

Vi har snart bott här i två veckor! Vart har liksom tiden tagit vägen?? På torsdag ska vi åka hem för första gången sen vi flyttade hit :) Ska iväg på något i Gbg med Eriks föräldrar och på lördagen ska jag och Eriks mamma, syster och moster på spa, det ska bli spännande :)

Nä nu ska jag göra något vettigare och kolla på TV ;)

/Stackeboon

Kommentarer
Postat av: Linda

Har ni fått tag i en vindsvåning?! :O eller? :P

Låter mysigt att trivas för fulla puckar! ;) Hoppas att ni får det gott på spat! :D

2011-01-16 @ 22:12:39
URL: http://tandattacken.bloggplatsen.se
Postat av: Nico

Lägenheten ser jättefin ut :) Ser fram emot att hälsa på er någon dag snart. :)

2011-01-17 @ 19:29:05
URL: http://plaettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0