14/1-11

Hej hopp,

okej nej jag har inte fixat bilder än :P Dåligt men jag har inte orkat städa lägenheten än så att den är respektabel att se på :P

Ja igår va vi duktiga och gick den där "Grannslingan" på 5,7 km, mycket roligt sätt att upptäcka stan måste jag säga :) Skönt känndes det att gå också!

Idag har jag bakat massa bullar, eller jag menar inte bullar utan gigantusarus bullar. Ja de blev lite väl stora men va gör man inte när man har 100 gram jäst som håller på att gå ut? Sen så kom Mys hit! Mycket roligt att träffa henne, det var ju typ något år sedan vi senast sågs, helt otroligt att det gått så lång tid emellan :O Sen nu så har jag och Erik vart jätteduktiga och kört träningsprogrammet idag med, så vi varvar träning med promenad, varannan dag alltså. Åh ja det var ju verkligen inte alls skönt att träna, det gjorde helt ärligt förbannat ont. Så mitt tips till alla er andra: TRÄNA INTE! Men nu har ju jag en jobbig pojkvän som tvingar mig till det, så man ska väl inte börja helt enkelt.. ;)

Nähä nu ska jag förstöra träningen lite genom att äta bullar som faktiskt blev smaskens ;)

Puss!

/Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0