12/1-11

Hejsan!

Igår var Anette här och hälsade på, hon sa många värmande ord om lägenheten och jag är väl berädd att hålla med. Den är verkligen jättefin och vi trivs jätte bra, imorgon ska jag fixa bilder och lägga ut :-)

Hon tipsade också mig om www.gronajobb.se där finns liksom djurskötar jobb och andra "gröna jobb" så jag ringde till en bonde som sökte någon som kunde mjölka osv. Han var lite upptagen så han bad mig att skicka CV och Betyg på mejlen istället så vi får väl se hur det går med det. Sen så har jag ringt till Lunds kommun idag och typ anmält mig som vikarie så de skulle kolla mina referenser och höra av sig sen :-)

Så idag har jag också fixat all litteratur som jag ska ha till kursen och det var verkligen massa :-O Eller ja jag har kollar upp bilbliotek som har böckerna och så har jag laddat ner endel texter som skulle laddas ner. 4 st saker som laddas ner på 60-150 sidor var och sen på det så var det kanske 6 böcker. Aldrig att jag tänker köpa allt de där bara för en liten fjuttig kurs!? Nä men de e fixat nu iallafall. Gött! Men jag kan inte börja med kursen innan den 17:e och ja de är ju lite surt jag vill ju börja nu!

Så de kanske löser sig någongång, det där med allting.. Men det återstår att se, jag har iallafall hoppet uppe!

Sen så har jag och Erik börjat träna idag ;-) Det känns i kroppen nu :-P

Vi började med 3 x 10 situps, vi körde varannan gång och hjälpte varandra genom att hålla fast benen. Sen körde vi 3 x 10 rygglyft och varvade det med 3 x 10 armhävningar. Sen avslutade vi med sånna där puttifrån som jag kallar det, när man tränar nedre delen av magen 3 x 15 sådana. Sen så gick vi kvälls prommisen med Disa en rask 1 km ;-) Det var lite väla mörkt att prova på den där 5,7 km i en stad där man inte hittar hem :-P Men fan va man känner sig nöjd efter att ha tränat! Även om det inte är ap mycket känns det ändå att man gjort något! Det är så skönt och man känner verkligen att det pulserar glädjehormon i hela kroppen :-D



Nu ska vi mysa och somna till en bra film, vilken det blir återstår att se :-)

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0