10/1-11, 1 år 150 dagar kvar

Hejsan,

Ja, Erik sa till mig att nu är vi ju inte ifrån varandra längre så jag skulle inte räkna dagar från de han började skolan längre. Så då måste jag ju ha något annat att räkna till, därför tog jag Eriks Examen vilken då inträffar om ca 1 år och 150 dagar. Detta eftersom det kommer bli en stor dag och den kommer symbolisera många förändringar i vårat liv tillsammans. Det är ju då det startar på riktigt :-) Men först ska vi bara njuta av den första tiden tillsammans i vår fin fina lägenhet!

Idag var jag och Disa ute på upptäcksfärd, vi var ute i en ca timme dock gick vi inte så långt eftersom Erik va i skolan och jag inte hade med mig min mobiltelefon.

Sen har jag ägnat dagen och gårdagen åt att söka jobb. 12 Jobb har jag nog sökt på dessa dagar, både genom platsbanken och genom att ringa till företag, vissa har varit trevliga och vissa mindre trevliga. Men några CV:n är skickade och jag ska gå och lämna CV till ytterligare två butiker. Jag tycker väl ändå att jag borde få något jobb, men varje gång jag ringer så förväntar jag mig ett nej. Men nån gång måste väl ja:et komma, hoppas jag iallafall.







/Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0