29/9-10 Dag 31, 699 dagar kvar

Hejsan

31 dagar hela 31 dagar, och vad har hänt ? Ett enda dåligt napp på 31 dagar? Men vi får väl inte tappa hoppet vi måste hoppas, hoppet är väl de sista som överger en.. Antar jag. Men vi hoppas på, det är liksom det enda vi kan göra. Saknar min man idag, precis som alla andra dagar iof men endå. Det blir väl bättre antar jag, man vänjer ju sig.

Idag har jag också blivit av med tandställningen, gött. Så nu har jag en tråd på insidan av tänderna istället, men iaf skönt att vara av med den. Blev väl hyffsat nöjd men nu känner jag att jag nog skulle vilja bleka mina tänder för jag tycker att de är otroligt gula och det är inte alls fint :/ Men det får bli ett senare problem. Nu är ju iallafall tandställningen väck.

Sen ska jag iväg och jobba, ska bara vara extra ikväll så jag börjar inte försen klockan halv 5. Ganska skönt, halv 5 - 21. Nu jobbar vi gärnet så att jag får massor med pengar tills vi kan flytta :)

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0