28/9-10 Dag 30 (Speciell dag)

Hej,

Idag, just denna dagen, ikväll är det exakt ett år sedan jag fick den bästa första kyssen i mitt liv. Det är nämligen ett år sedan jag och min man kysstes för första gången. Underbara fantastiska kyss, den första i raden av massa mer. Älskar den dagen lika mycket som jag älskar min fantastiska man, han är helt otroligt, det bästa som någonsin har hänt mig. Han är min och jag är lika mycket hans, underbara underbara älskade människa!

Det är ju också ca en månad sen vi blev särbos.. En jobbig månad har det varit, ständigt kollande på både mejl och blocket och andra lägenhetssidor. Det är psykiskt jobbigt det här, ett ständigt utelämnande, väljer de oss? Men man får väl inte ge  upp hoppet, vi får helt enkelt fortsätta våran ständiga jakt. Uscha 30 dagar utan att träffa min man nästan varje dag, även om vi inte bodde ihop kunde jag ändå åka till honom om jag bara var ledig en dag, jag fick lov att vara hos honom varje dag om jag så ville, det kan jag ju inte nu eftersom han inte får lov att ha inneboende.

Önska oss lycka till!

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0