27/9-10 Dag 29

Hej..

Mina dagar går upp och ner, det är bra sen PANG blir det dåligt.. Alla dagar från i Onsdags har varit bäst för i Onsdags åkte jag ner till min man och sen i Fredag åkte vi båda hem och hade en myshelg ensamma hemma hos honom. Men så igår när jag började inse att imorgon (idag) kommer jag inte få ligga här och hålla hans hand imorgon kommer jag inte bara kunna vända mig om för att få en kyss eller en varm kram då kom tårarna. Jag fick gråtattacker med jämna mellanrum.

Jag börjar nästan ge upp, har nu mejlar 5 eller 6 personer på raken som ingen har svarat, inte ens svarat och sagt att lägenheten är uthyrd utan bara skitit i det. Sånt gör ont, sånt är jobbigt! Jag mår fruktansvärt dåligt och undrar bara vad jag gör fel!? Jag sitter vareviga dag och kollar på olika lägenhetssidor, vi står i alla bostadsköer och blocket besöker jag ibland en gång i halvtimmen.. Men inget napp! Va gör jag för fel!? Kan någon tipsa mig om hur man gör? Hur fan får man en lägenhet i närheten av alnarp? Ge upp? Nä jag kan ju inte! Jag vill bo med människan som betyder mest av allt för mig, varför får jag inte det? Va har jag gjort för ont för att inte få någonting som jag planerat?

Snälla högre makter, vanliga personer och alla andra, hjälp mig!

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0