23/9-10 Dag 25

Hejhopp

Sitter nere i skåneland på mannens rum, han är i skolan just nu och jag sitter här och väntar. Jobbigt men ändå härligt för jag vet att om en timme så får jag krama på honom :D Saknar honom lite faktiskt.

Har varit här sen igår, kom ner vid tolv tiden och då åkte vi in för att shoppa lite. Blev inte så mycket, ett par leggings till mig och skor till honom, sen skulle han på lantmästar möte och då fick jag vänta igen. Mycket väntan men va gör man inte för kärleken? Och imorgon ÅKER VI HEM!! :D Härliga tider, underbara tider! Ska bli skönt, bara han och jag.

Jag har dessutom börjat mitt nya liv, jag ska gå ner 20 kg, jag har börjat föra matdagbok och enligt min lilla app så kommer det ta 22 veckor för mig att nå målet. Bara att kämpa på, det är ju inte allt för långt borta! 5-6 Månader  ungefär :) Detta ska bli kanon! Nu får man väl hoppas att jag klarar av det bara.. Men det får vi tro :) Hitills idag har jag ätit 1129 Kalorier, och jag har 511 kvar att förbruka, men går jag ut och går en timmes promenad har jag ungefär 900 kvar att förbruka :P Hejaheja, jag ska fixa de här!

Inget nytt på lägenhetsfronten heller direkt, vi håller tummarna, det är va vi kan göra :)

/Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0