21/9-10 Dag 23

Hejhopp!

klockan 07.05 i morse ringde de från Ö-bo och frågade om jag kunde jobba, javisst sa jag vilken tid? (ovetandes om att klockan bara var 7) Nu! Hum jo okej jag kommer, klockan 07.20 var jag på jobbbet, duktigt tycker jag :) Då hade jag både hunnit klä på mig och äta utan att stressa.

Sen så har jag varit hos tandregleringen en snabbis och sedan tillbaka för att jobba. Så 4,5 timma jobb blev det väl iallafall, det är ju alltid något. Halsontet är inte borta, det blev till att ta en panodil och en ipren innan jag åkte och det hjälpte fint. Har i stort sett inte kännt något innan nu men nu börjar halsen kännas igen.

Har också sökt en lägenhet, 2:a i Svenshög, det var en sista minuten lägenhet så man kan ju hoppas på det bästa. Sökt ganska många lägenheter nu och det har ju kommit ut endel så man kan ju hoppas att boendena rör lite på sig nu. En uppdatering om lägenheten jag mejlat på med, de har inte svarat så vi var nog inte av intresse. Det finns ju ofta folk med mer inkomst och de kommer ju såklart före... Tyvärr. Men men hoppas hoppas hoppas!

/Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0