20/9-10 Dag 22

Hej hopp,
Ny dag = En dag närmare tills att jag ska få åka till mannen :D

Idag har jag vart på vårdcentralen, det var liksom bara att vänta, hon sa att det kanske var ett virus och att de inte va ngt att göra. Jag tycker man ska ta liite fler prover om någon kommer in och säger att den har haft ont i halsen mer än en vecka och fortfarande har lika ont. Butbut, dålig sjuksköterska: JAPP!

Sen har jag hälsat på mm & mf en stund idag med, trevligt, man är alltid lika välkommen :)

Sen så har jag också idag sökt lägenheter, de kom ut en i Lund idag, kanske intressant. Får hoppas på det bästa, kanske i dyraste laget men det får funka. 4900/månad  inkl el och värme. Så så farligt är det ju inte. Har även sökt lägenheter på burlövs bostäders hemsida. En 2:a och en 3:a, vi håller tummarna (Y). Fan altså jag skulle kunna jobba heltid med att söka lägenheter utan att få en enda känns det som :( Men som sagt vi hoppas på det bästa, jag längtar som en galning efter min man! Som jag dessutom har varit tillsammans med i 10 månader idag :)

Sen så ska kanske jag och bror min åka till gekås och handla lite granna :) Kan ju hoppas att det blir så jag känner mig väldigt sugen på att åka dit för nu va det allt ett tag sen, kan knappt komma ihåg när jag senast var där.

/ Stackeboon

Du är min första, största kärlek (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0