19/9-10 Dag 21

Hej,

Sovit rätt bra inatt, även om det var utan min man. Min säng är väldigt skön, jag tror jag tar med den ner så min man får ligga skönt, det är han värd. Men jag har drömt massa underliga drömmar också, tycker inte om när inte han ligger bredvid på morgonen så jag kan berätta och prata om drömmarna. Har också blivit medlem på andrahand.se, sökte en lägenhet där som kommit ut för 4 dagar sen, men det var såklart redan uthyrd, vad hade jag liksom väntat mig? Men jag vädjade till honom att han skulle säga till om han kände till någon annan som kunde hyra ut till oss.

Sen har vi sökt 3 lägenheter genom burlövsbostäder, två stycken 2:or i Harakärr och en 1:a svenskärr tror jag de heter. Inte för att jag tror på de men vi får väl ta och hålla våra tummar så gott vi kan. Jag hoppas verkligen på det bästa, för min man och mig.

Nu är det dax å rösta också, jag har nog bestämt mig, vi får ta och ser hur det blir.

/Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0