1/9-10 Dag 2

Fick tag på honom igår eller ja han ringde så fort han hade vaknat. Stackaren, den där småttingveckan verkar väldigt jobbig och jag som inte kan va där och ta hand om honom. Det suger. Jag skule så gärna vilja krama honom. Har pratat med min älskade idag också, han ringde också idag när han vaknat och nu va stackarn förkyld också. Skulle vela vara där, laga lite mat och stoppa ner honom i en varm säng.

För mig börjar det väl lugna ner sig lite, inte bara massa gråtattacker hela tiden, visst är det jobbigt men man får försöka rikta sina tankar mot något annat. Kanske skulle baka lite bullar som jag kan ta med mig? Hum det va ju en bra tanke iaf, får se hur det blir med det.

/ Stackeboon

P.S Älskar dig mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0