25/10-10 Dag 57, 70 Dagar kvar

Dagarna försvinner, sakta men säkert, det är inte alls långt kvar nu! Jag blir så lycklig varje gång jag tänker på det :D Men nu är det bestämt det blir Landskrona till att börja med. Vi tackade nej till den andra lägenheten. Jag tror detta kan bli bra endå, vi kommer ju garanterat trivas i vårt lilla fina krypin ;) Och jag har redan bjudit in massor med människor att sova på soffan som jag inte har så det får väl bli att vi köper en snart :) Vi behöver bara en vinst på ca 10 000 så vi kan köpa TV och bäddsoffa. Men men det ordnar väl sig det med, är man två är ju alla utgifter lite lättare att klara av tycker jag allt :)

Men nu ligger jag här nere i skåne ändå. Jobbade igår 12-20.30 gött med pengar :) Sen så åkte jag med ner, vi har kommit fram till de att de gör ju inget om jag är här nere, de kan ju inte göra mer än säga upp Erik och han har ju redan sagt upp sin lägenhet så de kan inte göra så mycket åt saken ;) Höhö.. Så sålänge jag inte har något jobb där hemma (altså inte blivit inringd) så kan jag va här hur mycket jag vill :D Och nästa vecka så har ju mannen lov mä :) kanoooners. Det här kommer bli så fruuuktansvärt bra, jag känner de i tårna att vi kommer få det awesome :)

Här är lite bilder jag tog på första snön :)









Och en av mina fina rosor får avsluta inlägget :)

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0