14/10-10 Dag 46, 81 Dagar kvar

Jag tror jag smäller av, jag gick upp imorse, precis som vanligt. Sen när jag kom ner och plingade på min dator plingade mobilen till, jag fick helt enkelt ett mejl. Ja och va stod det i det då? Jo vi fick ett lägenhetserbjudande... En 4 på 80 kvm, 5000 Kr kallhyra. Så nu gav äntligen vår annons på blocket utdelning, varför just nu!? En vecka efter vi skrivit på papprena på den andra? Dessutom ligger denna lägenhet 6,5 km från skolan. -.- Suck och hur gör vi nu då? Jaja de löser vi väll, vi får åka och tittar på lägenheten så får vi se vad vi känner. Det är ju ett förstahandskontrakt så det kanske kan bli bra, det är ju mycket större med. Svår sits, men jag tror det kan bli bra i slutänden iallafall. Det är väl som Erik sagt, huvudsaken är ju att vi har något nu, vi får bo tillsammans, så skulle det skita sig med den nya nu då så har vi ju fortfarande en lägenhet och får bo tillsammans :)

Har varit ute och fotograferat lite idag med :) Här kommer några bilder:


Disan i höstlöven :)


Jag och prinsessan (Använde mig av ett stativ, därav är jag också med på endel bilder) =)


Jag och mina får, dessutom huset i bakrunden :)


Fåren :)

Ja de  va väl de bilder som jag orkade lägga upp för tillfället, nu ska jag kurera min huvudvärk litegranna :)

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0