12/10-10 Dag 44, 83 Dagar kvar :)

Då är det snart dags snart dags att flytta neråt, man kan väl typ säga att jag klarat en 3:dje del av tiden nu Det är ju Dag 44 av de 127 dagar vi behöver ha 25 mil emellan oss. Uscha 127 dagar! Det är ju typ en hel livstid! Haha nä kanske inte men lite så känns det ibland. Ändå måste jag nog villigt påstå och dessa 44 dagar gått ganska så snabbt, vi har ju setts så ofta vi har kunnat och jag har jobbat och då hinner man liksom inte tänka efter hur man känner på samma sätt.

Funderar också på att fixa iordning bloggen lite, de e ju ingen deppblogg längre kanske :P Eller så ska jag ordna upp min hemsida lite och börja använda den istället. Det är liksom lite enklare att fixa iordning den, de va så länge sen jag fixa bloggar att jag helt och hållet glömt bort hur man gör ;)

Grannen kom ner med sin valp hit ner igår och gudars så kul Disa hade! Jag har aldrig sett henne så lycklig, hon sprang omkring och lekte med valpen, jättesöta va de tillsammans. Men idag har det inte vart lika kul, jag upptäckte löss på Disa, inge kul alls. Men vi fick recept på frontline av veterinären så nu ska d

e bort. Äntligen har vi ju fått svar på varför hon har kliat sig så! Det är ju ändå rätt skönt. Fick hänga med veterinären in och kolla i mikroskåpet, uscha vilka äckliga djur! Det var dessutom en sort som var ovanlig i Sverige, stod de iaf i boken som han hade. Det är ju roande, hur fasen har hon fått dem? Lössen smittar bara mellan hundar och bara vid direktkontakt eftersom lössen inte överlever så länge utanför värddjuret. Och hon hade rätt många så hon måste ha haft dem ett tag, ja jag undrar ja ;)

Måste också nämna, Guuud vilket underbart väder! Jag älskar det!

Och nu kommer det lite bilder :)

Lilla söta Prisma

Disa & Prisma

Full fart på valpen ;)

Kära mamma :)

Mera bilder kommer när jag tagit dem ;)

/ Stackeboon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0