4/11-10 Dag 67, 60 Dagar kvar

Hejhopp!

Tiden går, nu har mer än halva tiden gått och jag och min man bor snart tillsamman :) Så skönt så skönt. Längtar till den underbara dagen, men tills dess är det bilkrångel och annan skit som ska fixas, pust.. Men det löser sig, huvudsaken är att vi har en lägenhet tillsammans. Denna veckan har Erik lov och tillbringar då såklart sin tid till att jobba, höhö, men såklart endel tid till mig kanske också. Och annat som behöver göras, jag har också hjälpt till endel. Flyttat djur och så vidare. Lite nytta måste man kanske göra som blivande bondmora ;) Vi får la se hur de går. Har även kollat på en kurs till att läsa, Erik skulle eventuellt läsa den och några från hans klass. Den heter marknadsinriktad nötköttsproduktion och kan säkert vara ganska intressant, det återstår väl att se. Den kursen var också på 50% vilket betyder att om jag söker till den också kommer jag att läsa 100 % plus förhoppningsvis få ett 100% jobb. Får väl sätta mig och söka lite intesivt efter det ganska så snart, fram till nu har jag väl kanske sökt 10 jobb men liksom inte verkligen gett allt utan bara skickat in CV och personligt brev via mejl och hoppats på det bästa. Jag vet ju såklart att man måste söka hårdare för att få ett jobb men har man tur kan ju en sån sak också ge ett jobb.


Rörmockarens rottis Era :)


Sötnos kalv :)

Så men nu under tiden som bilderna har laddats in har jag hunnit söka ett jobb! Och skrivit upp två nummer till äldreboenden där jag kan tänka mig att söka jobb, båda ligger 5-10 min från vår lägenhet. Men vi får se va de säger när jag ringer, men jag tror jag väntar lite med att ringa, det verkade som att det fanns rätt många äldreboenden i Landskrona och någon av dem borde ju behöva en vikarie :) Göttans! Jobbet jag sökte va väl egentligen inget jobb. Jag skickade bara mitt CV till en smådjursklinik som såg lite söt ut ;) Vi får se va det ger, kanske något iaf och varför inte kontakter :D

Puss å kram skumbanan

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0