30/11-10 Dag 93, 34 Dagar kvar

Hejhopp,

Igår åkte jag och mamma till Borås, jag skulle till tandregleringen en (förhoppningsvis) sista gång :)  Han sa att mina tänder inte kunde bli bättre, göttans :) Sen så gick jag och mamma runt lite, vi var på Önska och jag köpte julklapp till min syster och hennes sambo, mamma köpte en julklapp till Erik där, men de var jag som valde ut ;) Kommer helt klart bli en höjdare :P Sen så gick vi vidare till Inter sport och köpte en jacka till mig :) Fick mössa och vantar av mamma med, så nu är jag redo för vintern, kanske borde tänkt på de lite innan ;)

Sen så gick vi och fikade på Waynes coffee house och gick in till Akademibokhandeln och där köpte jag en julklapp till min bror så nu är iallafall julklapparna påbörjade :) Det är faktiskt väldigt skönt! Så nu har jag bara Mamma, Pappa, Mormor, Morfar & Fanny ;)

Sen så kom vi hem och då hann jag prata med mannen i telefon en stund för att sedan stressa iväg till jobbet och jobba tre timmar, som faktiskt flöt på väldigt bra! Och gick otroligt snabbt! Ska jobba tre timmar ikväll med får hoppas att de går lika snabbt som gårdagen. Sen får vi se, vi kanske åker till Skene/kinna idag och fixar soffa och kanske gardiner, vi får se vad som händer. Nä men nu får väl jag ge mig ut och ta kort eller något sånt.

/ Stackeboon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0