29/11-10 Dag 92, 35 Dagar kvar

Hej hopp :)

I helgen har det hänt en massa :P Som jag skrev i förra inlägget skulle jag hämta mannen i falkenberg i fredags, så gjorde jag också. Jag var nära att somna flera gånger när jag åkte ner så var tvungen att ringa honom så att nån höll mig vaken. Men sen va ju såklart tåget försenat med, 40 minuter till på köpet. Men huvudsaken va ju att han kom fram :)


Sen på lördagen gick vi ut till mormor och morfar i det underbara vädret och hälsade på dem :) Mysigt. Sen så på kvällen skulle vi och fira Emma, så vi åkte till puckebo och där kan man ju säga att det var endel snö! Massa till på köpet, nästan en meter på sina ställen, rätt häftigt tycker jag allt. ;) Där var vi hela kvällen, åt mycket god älgstek och potatisgratäng. Sen så körde jag hem, vi fick köra ganska långsamt eftersom de va ganska mycket snö.



På söndagen åkte vi till Eriks syster och firade 1:a Advent, det var väldigt mysigt och trevligt :) Sen åkte vi hem till Erik igen och gick ut i ladugåden och myste lite ibland kalvarna :) Dom är fruktansvärt söta dom där små nyfödda liven :) Stå och mysa med min man i ladugården medans kalvarna rejsar över ströbädden är bland de bästa jag vet!

Sen på kvällen låg vi och pratade och jag berättade för honom att jag ville inget hellre än att fira julen med honom, men har liksom gått och tänkt att julen måste man ju fira med sin familj, men eftersom han kände samma sak att han ville fira julen med mig så bestämde vi att vi skulle göra det. Så i år ska jag för första gången i mitt liv inte fira jul med min familj utan med Erik och hans istället.



/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0