26/11-10 Dag 89, 38 Dagar kvar

Hej hopp

Jobbade idag också, det har blitt massa jobb denna veckan, jobbade igår mä. Jag ska snart tillbaka för att jobba ännu mer, jag har ju delat pass idag (07.00-13.30 & 17.30-20.30) Många timmar och det är ju bra, jag har ju som sagt lite panik för hur hyran ska bli betald om jag inte får ett jobb direkt när vi flyttar. Erik säger att det fixar sig men jag vill ju inte att han ska betala allt för mig.

Var och hälsade på Emma och Oscar igår med,  till en början var Lillemor där (Oscars mormor) men sen kom Emma hem och då tog jag över passandet meddans Emma laga mat :)



Oscar & Lillemor

Förresten behöver jag ens nämna att kameran var med? Självklart var den med, det är den ju i stort sett jämt ;)



Han är inte så lite söt han heller ;)

Jag försov mig idag också, klockan ringde 5, jag bestämde att jag inte orkade gå upp och duscha så jag skulle sätta klockan på 6 men sen tänkte jag att jag kanske skulle sätta den på kvart i istället och satte klockan på 06.45 "/ Men mamma hojtade halv 7 så jag hann klä på mig och sätta i linser utan att stressa :) Men äta hann jag inte riktigt med så än har jag inte ätit ngt mer än två koppar kaffe, men hungrig är jag inte än. Men det är som varje dag jag jobbar, då slarvas de med maten och jag äter nästan inget på hela dagen. Men det kanske är bra, jag har ju några extra kilon som ska bort :P Men de ska jag och Erik ta tag i när vi flyttar ner till Landskrona :)

Sen så har jag och Disa vart uta i snön och busat lite ;) Eller ja vi har väl försökt ta julkort att ge Mormor och Morfar :)


"Kanin Dicken, Kaniiin"
&



Fattar inte varför hon får så trött blick på alla kort... Men men får väl acceptera att hunden min är ful.. Haha nej hon är finast i världen :P Men dock är hon inte alls så bra på bild, ibland så men den dagen vart inte idag ;)

Nej nu ska jag och mamsen åka och hämta min och Eriks bil :) Och sen ska jag ju då iväg och jobba igen och sen ska jag hämta mitt hjärta i Falkenberg. Hade det inte blivit så sent hade vi kunnat bowla ikv :( Surt.. Men men det kommer fler chanser :)

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0