24/11-10 Dag 87, 40 Dagar kvar

Hej hopp,

tiden går, kan ni fatta att det redan är dag 87! Snart är det han och jag i VÅR lägenhet! :D Det är mindre än en tredjedel av tiden kvar, det går faktiskt ganska så snabbt. Längtar längtar längtar :)


I förra veckan var jag i småland, mer exakt reftele och då hälsade jag på min underbara vän Jenny och hennes lilla dotter Alice, de på bilden ovan :) Vi hade mycket mysigt och fikade lite. Sen så var jag och Fanny på Segerstad och hälsade på lite granna, kanske med blandade känslor trots allt.

Sen så åkte jag med henne till Floda eftersom jag och Erik skulle ses i gbg på fredagen. Vi roade oss med att ta lite bilder på hennes hundar och kaniner fram tills dess att kamerans batteri tog slut -.-'


Leon & Max



Sen tog jag även på hennes kaniner, en dvärg vädur och en angora :) Gullisar!






Både igår och idag har jag jobbat, 3 tim igår & 7,5 idag. Sen blir de 6 imorgon och 9 på fredag = 25,5 timmar denna veckan :D Kanon skönt att få lite pengar ! Och dessutom ha något att göra på dagarna och inte bara gå och dra, för det är ju rätt så tråkigt.

Men de som är positivt är att jag och mannen fick långhelg :) Han var hemma från fre kväll till tis kväll, härligt! Har vart en mycket trevlig helg, vi firade ju faktiskt vår ett års dag ! :) Vi började med att fira den i fredags då vi mötter i Gbg, vi tog en fika på ett cafe som var rätt mysigt men han som serverade var påtagligt påtänd så det förstörde en hel del "/ Sen bröt Fanny upp och åkte hem, vi började då leta resturang där vi kunde äta vår ettårsmiddag :) Det var dock i stort sett omöjligt så vi fick ta och äta på en riktigt fin och god sushi resturang! Passande eftersom båda älskar sushi! Sedan så gick vi vidare till bergakungen, det blev Cornelis i VIP salongen. Mycket mycket trevlig upplevelse, vi började med att få komma in i en lounge där vi tog en drink och åt lite godis, pratade lite. Mycket mysigt! Sen fick vi gå in och sitta i jättesköna skinnfotöljer som gick att luta, man fick dessutom popcorn och dricka och ett eget bord. Sen åkte vi hem och myste :) Sen på morgonen på lördagen som var den liksom riktiga dagen så fixade mannen mysfrukost och sedan åkte han och köpte blommor till mig :) Han är verkligen världens bästa pojkvän!


Mitt livs största kärlek!

Erik Viktor Carlsson
Johanna Margareta Andersson

/ stackeboon

Kommentarer
Postat av: Nico

Din kompis dotter är verkligen sjukt gullig! Och grattis till ett år med Erik, hoppas att ni får många fler tillsammans :)

2010-11-25 @ 16:23:27
URL: http://plaettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0