17/11-10 Dag 80, 47 Dagar kvar

Hejhopp!

Då vart jag tillbaka igen ;) Altså Wordpress var bättre att skriva i och det blev mycket snyggare layout mycket lättare men när man skulle ha upp bilder tyckte jag inte att det funkade de minsta, men men. Nu är jag altså tillbaka här då :)

Något som jag nog glömde att skriva på bloggen var väl att jag och min vän Anna var på Kinds BK och tränade, första gången jag var på ett BK här hemma :P Pinsamt men sant, men det gick verkligen kanon. Jag och Disa började med att träna lite allmänt, dvs freestyle och fritt följ. Det gick hyffsat. Sen körde vi lite Agility och det gick kanon bra! Hon klarade allt jag satt upp ( A:et, Lången, tre hinder och hela slalomet) hon fuska lite på slalomet ibland, det visar ju bara att det inte sitter hundra men jag blev förvånad att det förhuvudtaget satt alls :D Jag blev verkligen supernöjd och Disa var supertaggad (Mycket gott godis: Blodpudding & Falukorv) Sen så körde jag och Disa igenom nästan ett helt lydnads program - Apporten och platsliggning. Och det gick kanon bra :) Mycket bättre än de brukar ;) Visst var det inte topp nivå men Disa och jag nivå :D Nöjd till tusen!

Och idag har jag verkligen röjt, mitt rum har sett ut som ett helvete, inget rent utan bara ett helvete. Så jag har slängt ganska mycket gamla papper och gamla saker och saker jag ska ge bort. Hittat mycket gammalt jag inte vetat vart de vart och så. Det är ganska skönt att få röjt lite. Har även packat ner massa böcker som ska säljas och även packat ner alla mina DVD filmer som ska med i flytten :) Skönt att det börjar bli lite packat och lite slängt utav sakerna.

Saknar även mannen idag med, men som sagt vi ses på fredag och det är ju faktiskt onsdag idag trots att jag trodde de va tisdag xD Så det är ju en dag närmare :)



Bilderna på hästarna tog jag häromdagen när jag och Erik var ute och provkörde bilen, jag önskar verkligen att de båda var mina, båda var i perfekt storlek och perfekt färg exakt mina drömhästar, nu gäller det bara att hitta ägaren så jag kan köpa dem ;) Hihi nä det får väl fortsätta vara min helt perfekta dröm  helt enkelt.. Men de va verkligen urfina! En dag ska jag ha sådan!



Det här är min lilla bebis katt Sigge! Värdens mysigaste katt som bara älskar att sitta på ens axel eller i famnen så han kan gosa hur mycket som helts. Jag skulle hur gärna som helst ta med honom ner till skåne men jag får inte, Erik tycker det räcker med ett husdjur i vår lägenhet och ja vi måste ju ta våra beslut tillsammans så det är väl så det får bli :( Men när vi flyttar hem igen så :) Så nu får jag väl sluta pladdra och gå bort och prata med Tomas och tackorna ;)

/ Stackeboon

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan :)

Nu har jag hittat tillbaka till din blogg igen ;)Tycker allt att vi ska åka till bk någon mer gång, så Auki kan se och lära från din duktiga lilla hund :)Fast nu är det väl lite i kallaste laget kanske och dålig väg..

2010-12-03 @ 14:58:37
URL: http://auki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0