8/12-10 Dag 101, 26 Dagar kvar

Hejsan,

Nu har det gått över hundra dagar sedan det blev nästan 30 mil emellan oss.. 100 Dagar det är många dagar det!  Men dagarna har gått otroligt snabbt och vi har löst det kanon bra tycker jag. Visst man saknar varandra, men ett par telefonsamtal per dag så lindrar det lite iallafall. Jag kan nog inte säga att jag kan komma med några tips hur man hanterar distansförhållanden, jag har liksom aldrig sett vårt förhållande som ett distansförhållande utan bara en distans i väntan på något annat. Och sen hur man hanterar distansen är ju också något väldigt individuellt, endel tycker det är skönt andra inte, jag hör nog till de andra. Men nu kan ju inte jag säga att vi inte träffats mycket, det har vi ju. Vi har försökt att träffas när det har funnits möjlighet och vi har inte vart ifrån varandra en vecka ens mer än då det allra första då vi va ifrån varandra 2 veckor, hur klara vi det egentligen?



Jag tycker känslan är obeskrivlig, jag kan säga, med handen på hjärtat att jag vet att det är han som kommer vara far till mina barn. Jag vet att det är honom jag kommer stå längst fram i kyrkan och säga ja till inför alla. Det pirrar till i magen varje gång jag ser honom, vi går och småpussas i affären trots att vi vart tillsammans i över ett år så är jag fortfarande nykär, hans leende gör mig varm i hela kroppen. Tre små ord...


... Jag älskar dig!

"If you love someone don't put
his name in a heart, but put it
in a circle, a heart can be broken,
but circles goes on forever
"

"Riktiga kärlekshistorier tar aldrig slut"

"If I could hold a star for every
time you made me smile, I
would have to whole night
sky in the palms of my hands"


/ Stackeboon

Kommentarer
Postat av: Linda

omg... tur att ja hittade däj!!! xD ;)

Hehehee, ville bara säja att vi saknar däj <3

2010-12-11 @ 11:45:41
URL: http://tandattacken.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0