6/12-10 Dag 99, 28 Dagar kvar

Hejsan! :)


Nu är jag hemma igen, det känns väl både bra å dåligt, mannen är ju inte här "/ Men jag får ju iaf jobba litegrann. Jobbade 12-18 igår och ska jobba 7-15 imorgon och sen drar jag och Disa ner till husse ;) Skönt.



I lördags hade vi lite myskväll med chokladbollar och film, det blidde Despicable Me, en helt okej roligt film :)



Sen igår så åkte jag ju hem och jobbade och efter jobbet så pratade jag med Erik i telefon och sen så gick jag och la mig och spelade Sims 2 ( Btw jag har blivit Sims nörd :O ). Sen så somnade jag som en stock och sov till långt in på morgonen.

Sen så har jag klippt ner Disan idag med, jag säger det här och nu, utställnings karriären är helt och hållet slut, jag pallar inte att hålla en tovpäls tovfri när hon skriker så fort jag sätter borsten i första tovan, det är snällare mot henne att klippa bort tovorna. Sen så har både hon och jag duschat så nu luktar vi båda gott :P



Sen så har jag vart ute i skogen och fixat bäckvatten och jord till mannen som han ska ha med sig till skolan, och jag kan säga att jorden var inte det lättaste så det blev att jag hackade loss lite i landet ;) Funderar även om jag skulle ta och göra något åt min hemsida som legat nere nu i drygt ett år :P Vi får väl se hur det går med den saken ;)

/ stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0