4/12-10 Dag 97, 30 Dagar kvar

Hejsan!

Tro de eller ej med grytbitarna blidde hyffsade igår ;)  Bad ju mannen att köpa buljong, dock är hans minne väldigt bra men ack så kort :P Men vi fick ta och improvisera (som vanligt). Stekte till dem i lite smör och sen fyllde jag på med vatten och pepprade och saltade lite. Sen så har jag ju läst runt massa hur man ska göra när man gör köttgrytor och överallt så stod det att man skulle låta dem puttra i nästan en timme för att de skulle blki möra. Men vi var hungriga så vi hann inte vänta, så vi kanske väntade en halvtimme, men dock blev det hyffsat endå och sen blandade vi lite med matlagningsgrädde och turkisk yougurt. Och ja det blev ju som sagt hyffsat, lite soya var det i också.

Sen så åkte vi på bio, det blev filmen "4 år till". Helt okej film tycker jag allt. Den hade endel roliga stunder :) Men helt klart tummen upp! Sen så var det ju såklar väldigt mysigt att sitta och mysa med mannen i biomörkret. Vi fikade lite på en fik också :)

Sen idag så har vi varit inne på Nova Lund och handlat lite julklappar, jag har också köpt hörlurar till min telefon så nu ska jag väl inte få ont i öronen av att lyssna på musiken.

Nu ska jag kolla på lite filmer som vi laddat ner, man får ju passa på medans mannen bor kvar här och man kan ladda ner filmer fort ;) Jag får de tyvärr inte till att funka med att få in bilder och annat just nu så jag länkar till en låt med en mycket bra artist istället:

http://www.youtube.com/watch?v=0_kW7QGpQrc&feature=related

Lite mysig låt sådär :)

/ Stackeboon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0