2/12-10 Dag 95, 32 Dagar kvar

Hejsan !

Nu börjar de närma sig jul med bestämda steg, dock kan jag inte direkt säga att jag känner någon julstämning ännu. Men det kommer väl förhoppningsvis snart :) Just för tillfället ligger jag i mannens rum nere i skåneland och kollar på bartenderskolan, samtidigt som jag har lite mat på g. Om ca en 30 min kommer han hem :)

Ja jag åkte ju ner igår fast jag egentligen skulle åkt ner idag, ja jag ljög lite om att jag skulle jobba kväll igår till mannen så han hade ingen aning om att jag skulle komma. Thihi ;) Han vart ganska paff kan man säga. Sen så åkte vi ner till Center Syd och gick på en shopping runda med Anette, mycket trevligt. Kan då stryka Mormor & Morfar, Fanny och Mamma från listan av oinköpta julklappar. Då va de ju bara pappsen kvar, och det kan väl inte vara så svårt att komma på något att köpa till honom. Men sen så är det ju så att mamma fyller ju år nu i December och pappa i Januari. Surit, precis när man tror man är färdig med alla juklappar så kommer det fler... Men det löser väl sig det också :)


Lite snölek fick hoppa in härimellan ;)

Det snöar som skjutton här med, det bara vräker ner kan man säga :O Det trodde jag faktiskt inte om skåne men igår när jag körde ner så blev det helt plötsligt mycket halt och bilen började gå som om den åkte slalom så jag bestämde mig ganska snabbt för att sakta ner rätt rejält så det gick i 70 på motorvägen. Skojjsigt. Det var första gången jag var med om en blixthalka.

Nä nu får jag väl gå och titta till min "Lax på rotfruktsbädd" :P

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0