20/12-10 Dag 113, 14 Dagar kvar

Hejsan!

Nu är det ynka två veckor kvar tills flytten blir av! Närmare bestämt kl 15 den 3:e Jan, Biskopen fastigheter ringde nämligen mig idag och vi bestämde att vi skulle komma då och "inbesiktiga".  Nu börjar de närma sig på riktigt :)

Vår soffa har också kommit så nu är det bara att hämta den och sätta den någon stans :) De ska nog gå bra bara vi hittar ngn stans vi kan placera den så länge tills vi ska ha ner den till lägenheten. Har även sökt ett jobb idag ;) På AD bildelar i Eslöv. Jag vet inte om jag har en chans men man kan ju hoppas, det stod inget om att man skulle kunna något om bilar iaf, de i stort sett enda kravet var att man skulle vara kvinna och de kan jag ju så då måste jag väl ha en chans? Eller? :P

Har också börjat kolla lite på lägenheter närmare Eslöv (Inom Biskopen) och hittad en etta i Marieholm som var en tusenlapp billigare än den vi fått nu och 1 Kvm större, kanske inget som har någon betydelse men kanske kanske. Vi får helt enkelt se hur de ter sig med hela jobb grejjen så får vi lösa det utifrån det sen :)

Jag ap saknar min lilla prinsessa också som jag inte fått träffa på snart en vecka.. Livet suger lite sådär utan en myshund som kommer och vill mysa hela tiden :) Åh va jag älskar när man ligger där helt själv på morgonen bara kunna lyfta på täcket och genast hoppar hon upp och lägger sig tätt intill och sen lägger man täcket över henne och håller om henne, då mår vi båda som bäst :)♥

 

I♥U

Idag har Erik och jag börjat packa lite, sista måltiden är tillagad här i lägenheten så nu får vi leva på rester fram tills utflyttningen :P Men det känns i alla fall skönt att ha börjat packa ner. Jag har röjt upp alla mina smutskläder och lagt i en påse också så nu börjar det kanske bli lite mindre saker på golvet, eller ja nu står de ju massa skräppåsar och flyttlådor på hela golvet så kanske inte riktigt då :) Sen så gick vi och handlade Juice och plastpåsar och efter de grävde vi fram bilen och gick en promenad, kallt men trevligt. Fick bolla lite tankar jag har angående utbildning och så. Nu kanske jag kan ha kommit fram till en lösning, eller? Mer om de i något annat inlägg nu ska jag mysa ner mig med min man och kolla på How I Met Your Mother, som typ är den bästa serien någonsin! Men först ska vi duscha! Spara vatten duscha tillsammans! Det blir ju så mycket roligare också :D

/Stackeboon


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0