19/12-10 Dag 112, 15 Dagar kvar

Hejsan hoppsan,

nu är vi i Lomma igen, färden gick i lördags till Genarp där vi skulle förbereda oss och förfesta innan en Lucia fest vi anmält oss till pga Anette. Vi kom dit och började dricka ca halv fem *not god*... Och Anettes äppel snaps satte igång snurrandet :P Så till middagen på den här Lucia festen var jag rätt kalas, nu låter detta kanske hemskt men jag var absolut inte ensam kan jag ju säga. Men dock lite pinsamt är att klockan var strax innan 20... Men efter maten tog min man med mig ut och gick en runda (ca 2,5 km i högklackat och strumpbyxor = Ingen hitt.) Men alkoholen gjorde sitt och jag frös inte nämnvärt men fötterna gjorde lite ont när vi väl kom tillbaka. Och även alkoholen gick bort lite och jag var inte fullt lika kalas längre, men därimot efter att ha nykrat till så kom förkylningen tillbaka tillsammans med lite akut trötthet :P Men bussen gick ju inte hem innan klockan 02.00 så vi fick vackert sitta å vänta. Sen när vi väl kom hem var jag bakis (Slutade ju dricka kl 21) Så mådde lite illa men inget som inte lite mjölk och osbågar kunde fixa :P

Vi fick sova i en 120 säng inatt med :O Hur underbart som helst! Gott om plats och dessutom var den mjuk. Sängen som Erik har här i sitt rum har en botten som är en plywood skiva = Svin hårt, och sen mätte vi sängen idag, den mäter 96 cm, vi har alltså i ett halvår delat på en 90 säng! Ja man kan ju verkligen säga att kärleken övervinner allt!

Men gud va dryga skåningar är! Jag fattar inte, jag tror det var en som försökte bjuda upp mig igår men efter att jag inte förstått va han sa två gånger gav han upp och sa skit i de :P Dessutom va musiken aldeles för hög och bandet var sjukt dåligt. Nä jag får nog faktiskt säga tummen ner för skåne fester. Uscha jag längtar tills jag och Erik flyttar hem igen hem till kära västra götaland :) Åh Kärlek till Sverige! ♥

 

/Stackeboon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0