16/12-10 Dag 109, 18 Dagar kvar

Hejsan!

Är det någon som egentligen förstår att det bara är 8 dagar kvar till julafton? Jag har då inte alls förstått det ännu :/ Men julkänslan kanske kommer lagom till Julen :)

Idag har jag ägnat mig lite åt en sak, jag har ju en hemsida, men ja den har ju legat på is i lite över ett år men nu jäklar. Nu har jag faktiskt engagerat mig något åt saken :P Den är något uppe nu iaf, den ser inte rikitigt kaos ut iaf. Kolla in den på DEN HÄR länken ;) Jaja nått ska den väl vara bra till.

Jag och Erik va och kolla på Harry Potter and the deathly hallows part 1 igår med, bortsett från att jag nös varannan sekund var den rätt så bra, men jag längtar dock till sista filmen och hoppas på ett riktigt bra slut annars blir jag ledsen :P Jag vill ju ha gulligulliga Disney slut inte sådana slut där man inte vet vad som händer, sånna är dåliga.



Gudars skymning förresten, vi har så sjuk mycket rester här nere nu, vi har lagat på tok för mycket mat och orkar inte äta upp det. Det kanske inte är så konstigt eftersom båda är sjuka och inte direkt har matlusten på topp men vi har alltså mat för 3-4 dagar framöver om vi ska äta upp allt och dessutom har vi köpt mat så att vi ska kunna göra 4-5 middagar till! Och detta ska vi hinna äta upp på 6 dagar!? Puh vi kommer ju svälla upp redan innan jul.

Som trogen bonde söker fru och ensam mamma söker följare måste jag nu kommentera lite, om än lite sent men endå. Vi kan börja med Ensam mamma söker eftersom det slutade för ett tag sen, jag satt hela tiden framför datan och skrek på Emma att hon skulle välja Andreas, De var ju liksom gjorda för varann!! Men istället blev hon kär i kärleken och valde den andra slusken... Men sen när jag kollade på Tv3 Play igen så hade de gjort slut och hon träffade nu Andreas lite grann! Jag fattar inte varför kunde hon liksom inte bara välja honom från början? Men ja jag hade ju rätt iaf, det var hon och Andreas de skulle va.

Och nu till bonde söker fru, gårdagen program. Grattis till Johan som fattade att det var Amanda han skulle välja, det har jag vetat sen program ett men det var ju trevligt att han också fattade till slut! Men han den där ölandsbonden han kan ju slänga sig i väggen, han och hon mörkhåriga passade ju så fruktansvärt mycket bättre ihop. Men men man kan ju inte alltid få som man vill. Och sen när dom visade nästa veckas program så höll jag och Erik på att skratta ihjäl oss, Ann-Katrin och hennes gubbe skulle ju på nån typ av kryssning och så ska de ha varsin hytt? Altså hon tar ju verkligen måttet på hur man får va, och när de skulle på champange provning "Ja jag trodde ju att Ann-Katrin skulle ha klänning på sig". Hon är ju inte ute efter kärleken, sätt ut en annons på platsbanken om du vill ha en avbytare som håller sig undan kärring. Nä men seriös jag blir trött utav att se människan, jag tror nog aldrig att hon kommer släppa till.. Oskuld hela livet. Hon hennes gubbe får väl gå och smårunka i lagårn för att få lite njutning. Tummen ner för delar av årets bonde söker fru.. 

/ Stackeboon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0