14/12-10 Dag 107, 20 Dagar kvar

Hejsan!

Nu har de inte vart skrivet här på ett litet tag närmare bestämt 6 dagar vilket kanske inte är en speciellt lång bloggtorka men endå, jag har liksom inte haft tid att sätta mig och skriva. Vad har hänt sen sist då? Jo, jag har ju varit nere hos Erik (kanske en anledning till att jag åsidosatt bloggandet?), sen har vi åkt hem till älskade Västra Götaland :D Varit hemma i helgen vilket innefattade fest i fredags, firande av lilla julafton och lite kosse jobb på lördagen och ännu mer kosse jobb och bilmekande på söndagen. Så nu har bilen ett fungerande friskluftsfilter och fungerande baklyktor, göttans :) Jag tycker jag och min man är väldigt händiga och duktiga här alltså. Fick nappa en liten kalv med, han (eller ja hans mamma) fattade inte riktigt hela grejen med diandet, så han va ju tvungen å få i sig lite innan det funkade. Men han verkade fatta nu iaf. Sen så gosade jag och Erik med ett par fantastiskt söta tvilling kvigkalvar, myspys :) Alldeles krulliga var de, får ta och ta kort på dem så ni får kolla på dem. Söta som socker! Sen så har jag jobbat måndag och skulle jobbat idag med med känner mig sjuk så det blev inte riktigt så..



Just nu har jag inte så jätte många bilder på datan och har för tillfället heller inte tillgång till min externa hårddisk så jag har lite begränsad åtkomst på många bilder, därför lägger jag ut lite gamla tråkiga, men den som är ovan är en utav mina absoluta favoriter på mig själv (A) (ego? Nej va e de för ngt?) Jag tycker den speglar mig rätt bra, trivs i overall och va ute bland djuren, då är jag lycklig :)

Vet ni förresten? Imorgon då är det exakt en vecka kvar tills Erik flyttar ut härifrån, en vecka kvar tills vi slipper den här skiten! Förstår ni va underbart det är? Helt fantalastiskt!

/ Stackeboon

Kommentarer
Postat av: Linda

Gött!!! du/ni verkar må bra å lever livet iaf ;)

2010-12-15 @ 20:30:06
URL: http://tandattacken.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0